Zencefillikurabiye Hanımlar Merhaba bugün reglimin ilk günü ve felaket bir ağrım var yürüyemeyecek derecede bana regliyi kesmeyecek ama ağrımı hafifletecek tarifleriniz varsa verebilir misiniz
umutsuzanne_34 Zencefillikurabiye sıcak su torbası bide arvel diye ilaç yazmıştı doktorum o çok iyi geliyordu
mucizem3006 Zencefillikurabiye ponstan Forte diye bir ilaç kullanıyorum hem kesmiyor hemde ağrıya çok iyi geliyor
Muge140921 Zencefillikurabiye bende şekerli sıcak su içince geçiyordu ağrım deneyin bi isterseniz Ama doğumdan sonra ağrı sızı kalmadı çok şükür.
Zencefillikurabiye umutsuzanne_34 sıcak su torbası kullanıyorum fakat o ilaçtan yok reçetesiz satılıyor mu birde kesmiyor değil mi
Zencefillikurabiye Ssssraa iğne çok iyi oluyor ama maalesef kesiyor zaten 3 gün sürüyor o yüzden iğneyi çok tercih etmemeye çalışıyorum yoksa Bi dahaki aya kadar karnım hep şiş oluyor
Zencefillikurabiye mucizem3006 reçetesiz satılıyorsa hemen aldırdım eşime çok çok ihtiyacım var felaket bir ağrım var çünkü
Zencefillikurabiye Muge140921 normalde bende de yoktu doğumdan sonra geçmişti çok şükür diyordum ama son iki aydır bekarken olduğumdan daha kötüyüm
Zhra_cil Zencefillikurabiye bende Cok cekerdim doktor bana arveles yazmıstı agrı kesici kesiyodu o benim agrımı
Deletedmom_22 Zencefillikurabiye ılık 🛀 almak Karnıma sıcak su torbası koymak iyi geliyor bana Hiç olmuyorsa fena ağrırsa ağrı kesici içiyorum
Merveenuur16 Deletedmom_22 karnınıza değilde ayaklarınızın altına koymak daha sağlıklı.karnına koyarsan yumurtalıklarına zarar verebilirsiin.Ufak bi tavsiye 🥰
Zencefillikurabiye Deletedmom_22 duşu aldım sabah etkisi geçti 🥺 burdan Bi çözüm bulamazsam mecbur bende ağrı kesici içeceğim
Zencefillikurabiye Merveenuur16 cenin pozisyonunda yatıyorum ayağa kalkınca daha kötü oluyorum ama biraz ağrım dinerse evde yürürüm bakalım 🤭
Deletedmom_22 Merveenuur16 ayaklarıma da koymuştum, ancak hiç yardım etmiyor bana, karnıma koyuyorum o yüzden 😕 ayağıma da çorap giyiyorum 😖
PortakalKokulum @"Zencefillikurabiye youtube da bir gebenin günlüğü adet agrısına iyi gelen masaj diye yazarsanız orda var, umarım iyi gelir şifa olur