Biliyorum herkes her cocuğun gelişimi farklıdır özeldir diyecek ama gerçekten bir anne yasadıgında öyle olmuyor, cevreden gelen sorular, hala yürümüyor mu diye sözler gerçekten insanı üzüyor hadi dısarıya kulaklarımızı kapatalım , anne olarak yürümesi gerektiği zamanlara geldiginde artık yürüsün istiyor, iki elini tutup sürekli yürütüyorum bir haftadır tek ele geçtik , tek elini tutup yürüyoruz , iki elini bırakmaya calıstıgımda titiriyor korkuyor hazır hissetmiyor , siz neler yaptınız bu süreçte neler yapabilirim artık gerçekten yürüsün istiyorum ya