Merhaba değiştirmediğimiz kan damlası kalmadı hepsi kabız yapıyor bebeğimi ne var bunların içinde Ya 6.değiştirdiğimiz kan damlası bu sidefer suan kı bu da kanız yaptı kullanmadığım zaman sorun yok ama ne zaman versem tuvaletini yapamıyor yavrum kendını sıkıp duruyor tas gibi çıkarıyor. Vermicem en sonunda bıktım ya