7 aylık kızım var. Kulak memesinin arkasında 2 tane küçük sivilce gibi iltihapli bir şey çıkmış. Ertesi gün saçında 1 tane çıktı, ertesi gün saçında 3 tane oldu. Bugün kulağının arkasında 1 tane daha çıkmış. Ateş huysuzluk ishal hiçbir şey yok ama sayısı artıyor ve iltihaplı. Doktora götüreyim diyorum ama bu kadarıyla doğru teşhis koyamaz diye birkaç gün bekleyip takip edip öyle götüreyim diyorum. Bir akrabamızin bebegi el ayak ağız hastalığı geçirmiş ve bulaşıcıymıs hastalığının sonunda bir araya geldik bebeklerimiz temas etmedi hiç. O mu başka bir şey mi bilemiyorum. Başına gelen var mi ?