Doğum yapalı tam 40 gün oldu. İlk haftam gayet güzel kanamam oldu sonra rengi gittikçe açıldı ve sümüksü sarı kokusuz akıntım gelmeye başladı. Son iki gündür ise sümüksü koyu kırmızı renkte akıntım geliyor. Bu durum normal midir acaba ? Sizde nasıldı ?