Kızlar bebeğim pusetten yere düştü düşer düşmez kaldırdım ağladı ama sakinleştirdim sonra hemen acile götürdüm tomografi çekildi bi şey yok dedi bir buçuk saat hastanede bekledik eve geldik mamasını yedirdim emzirdim uyudu uyandı sonra tekrar ağlayınca mama verdim fazla geldi sanırım kustu ama fışkırma değil şimdi korkuyorum bi şey yoktur di mi başına gelenler bilir belki :( sekiz saat geçti bu arada