SeninAnnenBirMelektiYavrm bende ön kayıt yaptırdım 37 aylık kızım İçin. Geçen sene 1000 liraymış sanırım 2 bin olmuştur bu sene.. Ama gönderip göndermeme konusunda kararsızım. Geçen sene 4 5 ay özele gönderdim. Dil gelişimi için gitmesi mecburdu. Ama şu an biraz daha açıldı tam anlaşılmasa da kendini ifade edebiliyor. Şöyle de bi korkum var. Allah korusun ya kötü niyetli insanlar olursa ya da öğretmenler kötü davranırsa kızım gelip bana anlatamaz ki. O yüzden bu sene göndermesem mi o kadar kararsızım ki😣😣😣