Pasaben 2 aylik bebeğim sma kullanıyoruz bi haftadır içmiyor ve 1 gr dahi almamış Hem kilo alacak hemde tadını sevecek bi mama ariyorum kizlar yardımcı olun
Mommmyyyyyyyyy Pasaben bebelac gold nitrucare kullanıyoruz kilo alımı da güzel gaz ve kabızlıkta yapmadı isterseniz gr az olandan alıp bir deneyin
durusmom22 Pasaben benim de kızım 3.5 aylık başta Aptamil kullandık ama kabizlik ve gaz yapmıştı. SMA Comfort kullanıyoruz şimdi hiçbir sıkıntı kalmadı kilo alımı da çok guzel 🙏
Bebisveannesi Pasaben benimde bebeğim iki buçuk aylık aptamil kullanıyorum gaz ve kabızlık yapıyor alışır dedim de alışmadı öecbur değişicez
Melekbas Pasaben normal aptamil cok guzel kilo aldirdi ama kolik oldugu icin conformile gecmek zorunda kaldim ama aptamil digerlerine gore cok sekerli eger kabizlik gaz vs yaparsa baska mamaya cok zor gecersiniz
asliaydni Merhaba benim bebeğimde iki bucuk aylık aptamil kullanıyorum kilo aldırıyor fakat biraz kabız yapabiliyor
Cangul Pasaben ven 5 mama denedm bebekten bebege değişiyor gaz kabızlık sorunu olmadı Kiloda aldı diğerleri işe yaramadı bizde deneyerek bunu göreceksiniz bir mamaya başladınızmı 10 gün sonra kilo ölçümü olucak yada farkedetsinşz