AhsenAhsen Hanımlar 1 aylık bebeğime hipp mama kullanıyorum. Merak ettiğim bir şey var , bebek mamanın hepsini içmezse kalanını dökmek mi gerekir ikinci kez ısıtıp verilebilir mi? Ben fazla kalırsa döküyorum. Birde daha az yapmaya başladım dökmemek için.
B_KUCUKAVCU AhsenAhsen maalesef soğuduktan sonra tekrar verilmiyor o nedenle az az sık sık verebilirsin benim bebeğim 4 ay 16 günlük 100cc içiyor 3 saatte bir daha fazla verince kusuyor almıyor o yüzden hep 3 saatte bir veriyorum
Elisa34 AhsenAhsen hayır tekrar ısıtılıp verilmez mama bekletmeyin az az yapıp verin bende cok yapınca mecbur döküyorum
Mommmyyyyyyyyy AhsenAhsen ben kalanını döküyorum oda sıcaklığında 1 saat kalabilir diyorlar ama ben çok güvenmediğim için bekletmiyorum riske atmamak için. Bebeğinizin içebildiği kadar yapın eğer doymazsa taze olarak tekrar hazırlayın isterseniz
Prenseslergibiydim Bekleyen mama tekrar ısıtılmıyo maalesef… 120 veriyorsanız mesela 60-60 yapıp verebilirsiniz yarı yarıya düşünelim yani. O şekilde verirseniz hem de mamayı dökmek zorunda kalmazsınız.