Mihrican_21_ öncesinde serum fizyolojik sıkıp bikaç dk bekleyip çekiyorsunuz değil mi ?
Ben 8aydır kullanıyorum gayet memnunum. Bi kez burnu tıkalıydı, otri bebeyle çektiğim halde bişey gelmiyordu doktora sordum burun spreyi verdi. Tıkanıklık genzinden kaynaklanıyormuş.