Ebruahe yeniannelik_ ben doğum sonrası 2 ay yarım çalışma yapmıştım ücretli 4 ay doğum izni bittikten hemen sonra yapılması gerekiyor
yeniannelik_ kaymakliekmekkadayifi nasıl yardımcı olabilir misiniz işkura evrak teslimi yaptım ama oldu mu olmadı mı bilmiyorum dönüşte olmadı
Ebruahe yeniannelik_ yeniannelik_ işkur iş arayan hesabına giriş yapıp ödeneğin onaylanıp onaylanmadığını görebiliyorsunuz
Ebruahe yeniannelik_ ben haftada 6 gün 45 saat calıstığım için yarım çalışma süresi boyunca 3 gün 22,5 saat çalışmıştım. Maaşımın yarısını şirketim diğerinide İşkur yatırdı. Ama işkur maaşının yarısını değil asgari ücretin yarısını yatırıyor.
yeniannelik_ Ebruahe bana iki seçenek sundular 15 gün gidip 15 gün gitmeme şeklinde ya da hergün 1e kadar diye bende hergün 1 e kadar olanı seçtim uzun süre ayrı kalamam diye. Şimdi dediğiniz yerden bi bakayım
Ebruahe Ceren_301121 işkur a gittim bana 2 tane belge verdiler sonra onu işyerimle doldurup tekrar işkura verdim sonra zaten onaylandı ve bende işe başladım. Ama parayı 2 ay sonra yatırıyorlar. Mesela ben nisan ayına ait ödemeyi daha 4 gün önce aldım.
yeniannelik_ Ebruahe ne kadar süre de onaylandı ben bugün 8 gün olacak evrak vereli bilgi vs bişey yok