Begumergun Günaydın kızlar göğüs yarası acısı için kullanıp memnun kaldığınız ne var acaba ? Hametan, lansinoh, karbonatlı su ve gümüş kapak kullanıyorum ama hiç bana mısın demiyor
BeyzanurrK Begumergun susam yağı iyi geldi bana da istersen onu dene canım senin dediklerinin hiç biri bana da iyi gelmedi 🤷
Cinar_ada Begumergun lanolin meme ucu kremlerinin içine koyduklarının hammaddesi eczaneden sadece bunu sorup alabilirsin kokusu çok kötü ben emzirirken sürdüm bebeğimi emzirdim hiç bir zararı olmadı.
mandalina_kokulum Begumergun Zeytinyağı iyi geldi bana da. Emzirmeden önce de mümkün olduğunca kendi sütünüzle ıslatın göğsünüzü
BeyzanurrK Begumergun ama sürdükten sonra bişey bulaştırma göğüslerin açıkta kalsın biraz yağı emsin hatta zeytinyağı ile karıştırabilirsin
Cinar_ada Begumergun yanlız hazır almayacaksın eczanede yapma ilaçlar için kullanıyorlar ya ondan iste özellikle olur mu inşallah şifa olur 🥰
Melek_20 Begumergun canım benim de aynen senin gibiydi lansinoh garmastan fitokrem zeytinyağı herşeyi denedim olmadı son olarak sarı kantaron yapı iyi geldi bi dene istersen
Cinar_ada Begumergun evet çok kötü kokuyor ama ben onunla fayda buldum kalkan tak her emzirmeden sonra mutlaka sür
RumeysaSude Kesinlikle ayva çekirdeği jeli. Bir aylık kızım var hiç yara olmadı göğsüm. İnternetten bakarak yapabilirsin
Begumergun RumeysaSude onuda duydum ama şuan ayva var mıdır ki ? Hemde ayva jelinin hiç zararı yokmuş bebişlere
Zeynepcevik Begumergun merhaba bende sadece gümüş kalkan iyi geldı 20 günlük yaramı 1 hafta ıcınde ıyılestırdı