iremceren Herkese selam, 6 günlük bebeğim mama meme olarak besleniyor, hergün her beslenme sonrası kaka yapması ve kaka yaparken gürültülü olması normal mi?
Yavrugeyikinannesi iremceren Bebeğim aylarca gürültülü kaka yaptı😄Kaka yaptığını hemen anlıyorduk normal diye biliyorum🌺
Zumra343 iremceren canım benim bebeğim 2 aylık hala gürültülü kaka yapıyor bi sorunu yok çok şükür için rahat olsun ☺️
iremceren polenpolen002 evet doktor kontrolğ vardı bugn bi süre normal dedi, daha önceki bebşmde yaşamaynca panik olmştm