Yaseminnecer Kızlar 3.5 aylık kızım var saçları çok dökülüyor sizce kesmelimiyiz kimi diyo travma oluşturuyo korkuyolar sonra kesin kimi kesin diyo kararsız kaldım korksun istemiyorum siz ne zaman kestiniz
mustafayamaninannesi Yaseminnecer 15 aylık olacak yakında hiç kestirmedim bebekken de keş kalmadı oğlum hiç kimi diyor gür çıkar kazıtın gayet saçlı gür bi bebekti arkadaşlarımdan 3 aylık falan kesen vardı ama
Wanderlust Yaseminnecer bebeklerin dogduktan sonra saclari dokulur ve yeniden cikar bu dogal bir surec kiz-erkek kestirmek/ kazitmak sac yapisini degistirmez daha gur cikmaz sac genetiktir daha sert ve gur gibi cikiyor gozukmesinin sebebi sac uclari inceliyor kesilince duz küt ciktigi icin goz yanilmasi. Birakin bebek az sacli olsun elbet saci cikicak kel cocuk yok buyudukce oturur sac sekli de
Yasemin38 Yaseminnecer çok küçük daha bırak kendi haline dinleme çevreyi. Herkeste sıfıra vurunca gürleşeceği kavramı var yanlış malesef