3gün oldu tatilden döneli oğlum enfeksiyon kapmış.3gündür igneler serumlarla ayakta hastaneden gelemedik bi kusma ishal ateş 2gün cayır cayır yandı yavrum .Bugünde ishal verilen ilaçları içmiyor yemiyor sürekli uyku halinde çıldıracam gerçekten hastaneye gidip gelmekten perişan olduk hepimiz.Oğlum yiyen içen bir bebek olmadığı için şurup asla kabul etmiyor tatile gidince vitaminlerini, sağlıklı beslenmesini asla aksatmayın yese bu şekilde olmazdı çok dikkat edin çok 😕