Eşimde bende aşılarımızı yaptırmış olmamıza rağmen coronaya yakalandık ilk önce eşim corona oldu daha sonra çocuğun ateşi 39 lara kadar yükseldi sonra da ben 39° ateşle hastanede Serum yedim coronanın ilk çıktığı zaman da hasta olmuştum aynı kas ağrılarım yaşadım çocuğum da çok etkilendi sizde çok çok dikkat edin önümüz bayram kimseyle temas etmeyin maalesef biz bayramda karantinadayız