Kızlar bebeğim 17 günlük emzirdikten sonra gazını çıkartmaya çalışıyorum ama çok nadir çıkarıyo😞 Çıkaramadığı içinde bu sefer bağırsaklara iniyo gaz kakasını yaparken kıvranıyo 😔 siz gazları nasıl çıkarıyosunuz o kadar video izledim denedim yok çok nadir çıkartıyo😩