Zar zor 5 ay 26 günlük olduk önce sagiyorum yine tayzikli geliyor ve her yerde çok zor oluyor çok yoruluyorum çok geriliyorum emmek istiyor aç emmiyor uykusu var uyumuyor ağlıyor aç çünkü kısır döngü başka yöntem varmı Allah aşkına çok üzülüyorum doktorumuz zorlama dedi ama teklif et dedi öyle yapıyorum ama nafile 😏 mıyisikken emiyor anca