Hanımlar 2,5 yaşında bi kızım var el ayak ağız oldu daha önce geçirenler var mı ateşi ağız farları ne derece olmuştu acaba şu an çok kötüyüz ateş sürekli tekrarlıyor düşüyo sonra geri çıkıyor lütfen başına gelen varsa nasıl bi yol izlediniz paylaşırsanız sevinirim