Oglunasikbiranne08 Kızlar ya oğlumun geceden beri bitmeyen ateşi var . Acile gittik gece 2 kere ,serum vs takıldı kendine gelmişti biraz ama yine ateşi var titreme ile birlikte . Napcam kafayı yicem ya . Doktora randevu aldm gidicez saat 10 da . Elim ayağıma dolanıyor birşey olacak çocuğuma diye . Tecrübeli birileri varsa yardımcı olur musunuz neden oluyor böyle ateşini neden inip inip çıkıyor böyle. Titriyor bütün vücudu kafayı yicem ya . Hiç böyle bir şey yaşamamıştm bu zamana kadar ..
Brokolilim Oglunasikbiranne08 Gülsuyu varsa sürün her yerine ateş düşürür enfeksiyon yada boğaz kızarıklığındandır ateşi kontrol altında tutmaya bakın üstü inceyse üşüyordur ateşte titremesi ondandır havale geçirse anlarsınız Allah şifa versin
bebiskoooo Oglunasikbiranne08 su içirin susuz kalmış olabilir bünyesi serum takarlar zaten giderseniz ılık uygulama yapın geçmiş olsun 💐
Tuzz Oglunasikbiranne08 bol bol su verin tuzlu ayran yapın Hafif ılık duş aldırın evi havalandırın enfeksiyon varsa zor düşer ateşi
Minikbal Oglunasikbiranne08 ateşi olduğundan üşüdüğü titriyor korkmayin antibiyotik gerekecek muhtemelen enfeksiyon var
Oglunasikbiranne08 Brokolilim ateşi var diye üstünü ince tutuyorum . Napmam lazm kalın giydirsem birsey olur diye korkuyorum. Gül suyu yok malesef ya 😞 şimdi ılık duş aldırdım ama ateşi aynı hala uyuyor sürekli 😭 fitil versem ateşi için olur demi . Dün doktor yazmıştı acildeki
Oglunasikbiranne08 bebiskoooo suyu çok içiyor. Acilde serum taktılar iyi gelmişti ama şimdi yine kötü oldu . Duş aldırdım smdi ama hala ateşi var . Havale olsa nasıl anlarm . Çok korkuyorum ya
Mermaid3133 Enfeksiyondur büyük ihtimal , biz çok yaşadık bu durumu , doktor muayenesinden sonra uygun gördüğü antibiyotik ile tedavi eder . 2 gün içinde antibiyotik etki eder , sağlığına kavuşur inşallah , geçmiş olsun
bebiskoooo Oglunasikbiranne08 havala de kasılır canım bir yere odaklanır öksürür gibi hıg hıg diyerek ses çıkarır böyle bir durumda sağ tarafına yatırıp dakika tutmak lazım 5 dk havale üstü sıkıntı ya da günde 2 den fazla oluşan havale aynı zamanda çocuğun böyle halsizleşir ya da derin derin nefes aldığında da doktora götürmelisin bu da yüksek ateşin çok etkili olmasindan kaynaklanır elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışrm canım burda ılık uygulamayı başına yapma boğaz koltuk altı kasık ve dirseğe yap sürekli vücudu soğuk olursa gaz yapar soğursa vücut ateş 37 olursa üstüne ince birşey örtersin çok geçmiş olsun tekrardan
Oglunasikbiranne08 bebiskoooo çok teşekkür ederim Allah razı olsun. İnan bu zamana kadar ateş nedir bilmezdim . Şimdi böyle bir anda yaşayınca çok korkuyorum birsey olur diye . Doktor antibiyotik başlattı. Enfeksiyon çıktı kanda . Perşembe kontrole gideceğiz. Umarım o zamana kadar düzelir. Rabbim korusun hepimizin evladını 🤲
bebiskoooo Oglunasikbiranne08 antibiyotik şurubunu düzenli kullanın siz 3 gün içinde etki eder antibiyotik canım geçmiş olsun biran önce iyileşir inşallah 🙏🏻
Oglunasikbiranne08 Minikbal evet enfeksiyon çıktı kanda . Antibiyotik başladı doktor ama Ateşi sürekli yükselip geri düşüyor tekrar yükseliyor.
CankizimRavzam Oglunasikbiranne08 Bebeğin nasıl oldu annesi titreme falan demişsin aklım çıktı burda benim çünkü ben havaleli bebek annesiyim titreme geldiği an gidiyo benim kızım oy çok zor ya RABBİM şifa versin minige
Oglunasikbiranne08 CankizimRavzam Çok teşekkür ederim. ateşi sürekli düşüp geri yükseliyor. Kanda enfeksiyon çıktı. Çok zor inan ki . Rabbim korusun evlatlarımızı. Hiç bir çocuk hasta olmasın yaaa 😥🤲