Merhaba
3 aylık bebegım 1 haftadır kakasını yapamıyordu. Gliserın kansuk fıtıl uyguladım.ilk yaptıklarında sorun yoktu ancak 2. Kez kakasını yaptıgında kan gordum.. kan ve mukus gıbıydı. Dr ıle gorustum ancak takıp edecegız. Sızler boyle bır durum yasadınızmı? Alerjı vs olabılırmı? Endıse edıyor insan