gamze1903 hayır yanlış düşünüyorsunuz asıl böylesi bebeğinizin saglığı için yararlı yedikten 10 dakika sonrası altını kirlettiğinde yeni yediklerni çıkarmıyor bagırsaklarında biriken eski dışkıları boşaltıp yer açıyor yeni yediklerine ☺️ Böylelikle bebeginiz kabız olmakdan , gaz sancısından kurtuluyor