Ofofffffff uyut canım kontrol et 24 saat sürekli. Çok sağol canımmm sanada geçmiş olsun. Ama ben bugün ne olur ne olmaz bi sağlık ocağının doktoruna göstermeyi düşünüyorum içim rahat etsin diye. Sende yakınsa bi doktora göster en azından kafasında şişiklşk vs var mı diye. Ben hemen bi beze sarıp kafasına buz tutmuştum. Şişme, morarma, kızarıklık olmadı. Sende bunlara dikkat et canım