Gündüz: Celenes yıkama jeli ardından the purestin C vitamini ve arbutin serumunu kullanıyorum. Ama ikisini bir arada değil 1 gün c vitamini 1 gün arbutin. Sonra celenes nemlendirici ve celenes güneş kremi.
Akşam:Yıkama jeli ardından the purestin salisik asit içeren sarı toniği sonra niacanamide serum ve nemlemdirici.
Haftada iki kere the purestin toz kırmızı peelingini yapıyorum memnunum düzenli rutin oluşturalı 3 hafta kadar oldu ve farkı hissediyorum. Ürünleri donuk görüntü gitsin daha canlı olsun ve gözenek sorunları için kullanıyorum. Bir de kış aylarında kullanayım diye ton eşitleyici kırmızı serumunu alacağım o da çok beğeniliyor. Ama bu rutin yağlı ve karma ciltler için. Cildiniz kuruysa ona göre ürün seçmelisiniz ama marka olarak soruyorsanız ben sevdim şu ara çok da popüler.