Kızlar 6bucuk aylık bebeğim var , 3 4 gündür hani emzirirken gogsumuz sızlar böyle sonrasında süt bosalir ya o refleksi hissedemiyorum , emmede sorun yok boş çekmiyor yutkunmasindan anlıyorum , ama neden o sızlama hissi geçti onu anlayamadim acaba sütüm mü kesilecek