Mfmf2211 Merhabalar kızım 1.5 aylık ve her emzirmede doymadan göğsümde uyuyakalıyor dolayısıyla da doymuyor. Emmeyince de sütüm artmıyor maalesef ki mamaya mecbur kalıyoruz. Bununla ilgili ne yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum.
Dunyamsensn2008 Mfmf2211 Bende aynı sorundan muzdaribim bence bebeğin bol bol emmesiyle süt çoğalıyor vücut çektikçe süt üretimi yapıyor mama verince goguslerde süt kalıyor ve süt üretimi az oluyor sağım yapın olmadı emdikten sonra