Gamzeliiix09 Kizlar 11 gün önce sezaryen oldum 2 gün önce dikişlerim alındı fakat bugün farkettim dikisimin sol tarafında şişlik var normal mi sizce doktora gitmeli miyim
ssl Gamzeliiix09 günaydın…evet normal ilk zamanlarda öyle olabiliyo hep..kırkım.cıkana kadar hep öyleydi benimde…zamanla geçti..geçmiş olsun.
Minauyank Gamzeliiix09 Normal kalkarken karnina cok baski kurmamaya gayret et genelde dikis. Basladigi yerde oluyormus benimde sag tarafimda oyle olmustu duzeldi kendiliğinden