Asil060522 Beneğim ishal oldu canımlar henüz 2 aylık bbende bir şey yok ama ne yemeliyim ? Ne yapmam lazım nasıl geçer?
Hcy Asil060522 öncelikle çok geçmiş olsun. Bebeğiniz çok küçük doktora götürseniz daha iyi olur. Ama bu arada bolca emzirin ki şu kaybı yaşamasın. Bir de maflor probiyotik kullanabilirsiniz.
Fatma22 Asil060522 gecmis olsun dogal nar eksisi cok iyi geliyo ishale ama bebeginz cok kucuk dr goturmelisinz .
LadyMarmelatte Asil060522 pirinç suyu 👌🏻 her ishal olduktan sonra şırınga ile 1-2 ml pirinç suyu verin hemen ishali kesiyor dr. önermişti bize.