AlmiraninAnnesi11 37 günlük bebeğim geceleri uyumuyor sürekli emmek istiyor. Memryi bıraktıktan sonra göğsümü sıkıp kontrol ediyorum sütüm var. Ama bebeğim memeyi bıraktığı gibi tekrar emmek istiyor. Doymuyor diyemem çünkü süt geliyor. Başına böyle bisey gelen var mı
gokce24 AlmiraninAnnesi11 daha çok küçük olduğu için memede kalmak istiyor kokunu arıyor sürekli aç olduğu için değil 🌺
Htc19 AlmiraninAnnesi11 benım de aynı şekilde sürekli mememde olmak istiyor bırakınca ağlıyor. 20 günlüğüz bizde sanırım bizi istio. Durmak istiosa dursunlar ne yapalım
Nilosunannesi_ AlmiraninAnnesi11 Benimde bebeğim 48 günlük canım birebir aynılarını yaşadım hâlâ daha bazen yaşıyorum doymadığı için değil o seninde duygusal bağ kurmak istiyor bırak istediği kadar kalsın bugünler de geçecek elbet 🥰 bol bol kokunu alsın kendisini güvende hissetsin 🥰 birtek senin yanında, kokunda huzur buluyor o 🥰
Tomrisinannesi-060 AlmiraninAnnesi11 Bende de aynıydı sürwkli emziriyordum birde çeneleri güçlü olmadığı için çabuk bırakıyordu dinlsnıyordu tekrar devam ediyordu sende de öyle olabilir bir de kendine daha güvende ve huzurlu hissettiği için emmek ister.
Sedaaksyy AlmiraninAnnesi11 canım sadece seninle temas halinde olmak istediği için öyle yapıyor 🥰 midesi ne kadar ki , iki dakika emse doyar , sadece kendini güvende hissetme istegi o yüzden , iki ay bizde öyle memeye yapışık yaşadik sonra sonra azaldı