Tugceh Merhabalar ,pendik bölgesinde iyi bir cocuk doktoru arıyorum şu anda adatıpa gidiyorum ancak değiştirmek istiyorum medical parkta veya emseyde memnun kalan her sorduğuna cevap alan,telefonla whatsaptan yazışılabilen bir doktor varmıdır
BenMathilda Twinkle aynisini yazmak icin girmistim. Kesinlikle mehtap hanim cok iyi bilgili ve de ilgili birisi. ama telefonla haberlesmesi var mi bilmiyorum
Twinkle BenMathilda ben de çok memnunum 😌 Bir defasında akşam saatine bir test sonucu göstermem gerekiyordu whatsaptan ulaşabiliceğimi söylemişti 🍀
ekinay Tugceh hayır yok ama whatssapp ı hiç sormadım ancak hamileliğimde o hastaneye gidiyordum doktorum hep bana acil birşey olursa beni ararlar diyordu kendiside numarasını vermişti