Bugün doğum yapalı 5 gün oldu. Epidural aldım. Ve iki gündür omuzlarından sırtıma kasılmalarım oluyordu ama çok şiddetli. Bugün acile gittim. Kas gevşetici iğne yaptı . ,3 saat emzirme dedi. Ben tedbir amaçlı daha uzun süre emzirmeyeyim diye düşünüyorum ama yinede için huzursuz. Sütten geçmez değil mi ? Ne kadar süre süt vermezem. Başına gelen var mı