23 Haziran’da memeden kestik oğlumu doktor önerisiyle. 15 aylık. Malesef biberon hiç sevmiyor. Tutturamiyorum bir türlü. Ama gece su içerken biberonla içiyor. Formül süt bir biberon da olsa içmesini istiyorum aslında şöyle 2 yaşına dek. Pınar devam sütü de aldım denemelik ama onu da içmiyor. Sadece ve sadece ek gıda alıyor yani tüm gün o da binbir zahmetle. Öneriniz var mı🤦 gelişimsel açıdan bir sıkıntı olur mu bu durum?