Benim de tavsiyem mama olarak kesinlikle Aptamil. Sma mamanın içinde bazı gelişim destekleyici besinler yok. Çok araştırdım bende Aptamil ’e çok önyargılı davrandım ama şimdi iyiki onu almışım diyorum biberona nasıl alistirirsiniz bilmiyorum çünkü doğduğundan beri biz biberon kullanmak zorunda kalmıştık.