Dilaraya Anneler benim sezeryan dikisim kaba et parcasi gibi neden boyle anlamadim ettrafimdaki kadinlarinkine de baktim onlarda gorunmeyen bir ciizik seklinde???
Kk41 Dilaraya keloid gibi mi. Benim düz beyazladı da . Ama kolumda dikiş var 7 tane orası kaba duruyor adı da keloidmiş
Serra35 Burcinmiray Tam 3 saat önce aynı şeyi eşime söyledim. Kızarık bide benim ki geçmedi. Bebeğim 11 aylık kucağımda zıplarken o bölgeye denk geldiğinde sanki birbirinden ayrılıyor gibi.
Burcinmiray Dilaraya bekleyelim bakalım belki bir bilen çıkar. Benmde doktora gitmeye hiç vaktim olmadı ama bakalımm😏
SuzanNaz Dilaraya Benimki normal dikiş elleri ile attılar fakat incecik bir çizgiydi şuan 5 ay 20 gün oldu sadece kırmızı bir çizgi var kabarıktır bile yok. İsterdeniz bir doktora görünün.
yusufasrinnn Keloid büyük ihtimalle iki yıl olacak nerdeyse benimde kabarık ve kızarık. Doktor cilt ile alakalı olduğunu söyledi.
endoplazmikretikulumiste Dilaraya benim oğlan 16 aylık benimkide hala kırmızı kilo verdikçe yeni yeni düzelmeye başladı kalınlık dr ince işiyle yeteceğiyle alakalı kırmızılık kilomuzla ilgili hava almasıyla