Merhabalar oğlum 2,5 aylık oldu. Doğduğundan beri kafa simidi olan bir reflü yatağında yatıyor. Babyjem diye bir markanın belki kullanan vardır aranızda. Ama biraz iri bi bebek olduğu için zor sığıyor artık içine. Bizde kafa şekli bozulur diye direk beşiğin içine koyamıyoruz. Bu kafa şekli ne zamana kadar bozulabiliyor. Dümdüz bir yöne yatan bir çocuk değil ama geceleri sırt üstü yatıyor sonuçta. Bilgi verirseniz çok sevinirim