Janss yaaa inanmıyorum aynısı bizde de var demek bundanmış 😓 kızım 6 aylık olmak üzere biz de sideferle başladık ancak bazen yüzünde bazen ayağında bazen elinde sinek ısırığı gibi ugak kırmızılıklar belirip yok oluyodu anlam veremiyoduk biz de ilk kutuyu bitirince ben de başka bi damla arayışına girdim içeriğinde katkı maddeleri olduğunu bildiğimden bi 3 4 gün kullanmadık hatta o ara hiç olmadı eşimle konuştuk hatta olmadı bak kaç gündür diye sonra yine sidefer aldık yine başladı kızarıklıklar 🤦🏻♀️ Sizde olanlar nasıldı acaba benim tarif ettiğim gibi mi? Bu akşam yine bi verdim emin olmak için yine olursa kesiyorum o zaman ben de 😐