Selam kızlar çevremde bikaç kişi oğlumun gözünde hafif kayma olduğunu söyledi bende bugün göz doktoruna gittim hafif bi kayma görünüyor ama bunun için fakülte hastanelerine gitmem gerektiğini söyledi ilçede yaşadığım için. Bikaç ay sonra memlekete gittiğimde götüreceğim ama iyice canım sıkıldı bu duruma. Benim gibi böyle bi durum yaşayan varmı tedavisi nasıl oluyor yada büyüdükçe geçen bi durum mu