AhsenAhsen Bebeğim 1 aylık. Ne zaman kanguru kullanabilirim ve kanguru gerekli mi? Kullanıp memnun olan var mı??
Julide00 AhsenAhsen Babalinbaby Ergonomik Heryöne kanguru aldım ben çok çok memnunumm🥰🥰 kullanıyorum da
tazeannee_ AhsenAhsen mamadus baby ♥️ Çok memnunum oglum 8 aylık olacak 5 ay kullandık HAstaneye sağlık ocağına avmye giderken çok fazla kullandık iyiki almışım dedirttiii
Tugce AhsenAhsen Kanguru tavsiye ederim. Yalnız aparatla kullanılan bir şey almayın. Yenidoğan ergonomisinde ürünler tercih edin. Chicco, babybjörn gibi. Daha uygun olsun derseniz sling de çok güzel olur.
2cocukannesi__ Julide00 bende şimdi yorumlarına baktım gayet iyi ama ben normal olanı alsam bebekle sıkıntı olur mu ya bana dönük butcem aşıyor ya
Merymahrz- BorooshBabey ergonomik kanguru sipariş verdim bu sabah sabırsızıkl bekliyorum hem görüntü olarak hemde doğumdan itibaren kullanılıyor olması cezbetti bakalım beklentimi karşılayacak mı
Julide00 2cocukannesi__ ben 250₺ ye almıştım evet canım baya pahalı olmuşlar yaa Benim bahsettiğim bu her yöne olabiliyor bebek dışa da bakabiliyor https://babalinbaby.com/urun/zebra-360/ Ama sen sadece kendine bakmasını istersen o da olur https://babalinbaby.com/urun/yaldizli-yildizlar-yenidogan/ bunlar var canım yenidoğan aparatlı
2cocukannesi__ Julide00 Valla az kullanılmış bakıyorum şuan siyah beğendim ama sıcaklarda daha da çok çeker güneşi diye vazgeçtim sanki gri daha güzel