Zeyas211 sadece anne sütü alan bebekler . Mama alan bebeklerde daha az. Her bebek değişebilir illa hepsi 5,6 yapıyor diye bir şey yok . Anne sütü alan bebeklerde kaka Sarı ve pütürlü olur. Bizde sizin bebek kadarken mama+ anne sütü şeklindeydik tam emin değilim ama 3,4 kez falan yapıyordu