Benim bebeğimde 2 gün önce düştü 7.5 aylık. Eşime vermiştim biraz dinleneyim dedim oynuyordu bebekle. Bende koltuğa uzandım onları izliyordum. Eşimin o an dalgınlığına gelerek, bebeği koltuğun ucuna oturtturdu kendi bıraktı geriye çekildi, çekilir çekilmez pat diye kafa üstü parkeye düştü yetişip tutamadım o kadar üzgünüm ki :((( kafası kızardı 4-5 saat kızarıklık geçmedi buz koyduk. Tavrı hali iyiydi bastırdım acı falan yoktu yani aglamadı sonradan kusmada olmadı. Ama ertesi gün 6-7 kez kustu anlamadım. Şuan hareketleri falan iyi bi sorunu yok içimd şüphe düştü haftasınu oldugundan . Koltuk 40 cm di yükseklik. Moralim çok bozuk bende haftaiçi bebegımı gostermek ıstıyorum