Tugba07eylul Kızlar bebegm 9 aylık bugun ilk kez ayrı odasına beşiğe koydum sallayarak uyuyor salladım uyutup koydum gece uyanıyor yanımda çok sık bu kez nasıl olacak bakalım siz nasıl yaptınız bu süreci nasıl alıstılar
Tecrubelianne Tugba07eylul ben defalarca denedim sonuc o benim odamı ayırdi😁😁😁ben onun odasinda yatiyorum o babasiyla yatiyor 😁😁😁
pamuksekerinannesii Bikaç gün yer yatagı yaptım yanında direk yanlız hissetmesn diye Montessori yataga geciş yaptık hemen adapte oldu cok zorlamadı ve daha rahat büyük yatakta