Bügün pikniğe gittik ormana kimsenin olmadıgı bir yere oruralımda çocukla rahat edelim diye Arkmızdan başka ailede geldi dibimize oturdular benim akıllı olum ondan az büyük çocukla oynamak için yanına sokuldu iyi ses etmedim ama sonra insan ların eşyasını karıştırmaya başladı obuordan aldıgım içinde çok agladı hep gidtmek istedi oraya izin vermedim bagırdım biraz ama aslaa dinelmıyor yerimizi değiştirdik bizde sonra ama bu işlerin bu haşle gelmemesi için ne yapmam gerekiyor siz olsaydınız ne yapardınız