Hanımlar bayramın ikinci günü memleketime gidiyorum Trabzon’a eşim ve kızımla uçakla gidecez ama ordan Of’a geçmek için ötübüse bincez sorum şu kızımı acayip derecede araba tutar ne yaparsak yapalım kusmasını önleyemiyoruz bu arada kızım 20 aylık yara bandı diyorlar göbek deliğine yapıştır o kusmasını engellermiş ilk defa böyle bir şey duydum Trabzon dan Of’a da em az 1 yolumuz var kuramaması için başka önerileriniz var mı yada bu bandı deneyen anneler soruma cevap verirseniz sevinirim işanlah 😊