Bebeğim 6 aylık oldu kan ilacindan kaynaklı kabızlığı var yani hergun kaka yapan bebek 2 3 günde anca yapıyor ve yoğun kıvamlı yapıyor.. bir yerde de su verilmediği içinde kabızlık olur diye okudum. Anne sütü alıyor, 6. Aya da girdik biraz biraz kaynamış-sogumus su vermeye başlasam mi ? Bilgisi olanlar 🙏💓