Kızlar oğlum 3 aylık çok gazlı bi bebekti dolayısıyla kucağa çok alıştı çok şükür şimdi gazi bitti ama yine gün boyu kucakta olmak istiyor çok yoruyor 5 dk bırakamıyoruz kıyamet kopuyor tecrubeli anneler bu durumu yaşayan varmı düzelir mi ne yapmam lazım çok yoruldum 😔