35 günlük bebeğimin poposunda mantar oluşumu var pişik sandım ama değil bunun için sizler neler kullandınız yada basınıza boyle bir olay geldi mi kafayı yiycem nasıl boyle bişey oldu halbukı cok guzl baktım ıslak mendil kullanmadım bile pamukla sildim sleppy bez kullandım