Kızlar merhaba ikizlerim var 3 aylık, 34 haftalık doğdular asıl doğması gereken tarihe göre doğsalardı yani 1 buçuk aylık olurdu şuan. Memlekete geldik akrabalara gidince herkes bir şeyler tattırmaya çalışıyor erkek çocuk canı çeker yalat vs. Vermeyince de beni suçluyorlar çok biliyorsun gibi bir tavır. Çocuğun canı çekmez diyorum ama bir türlü anlatamadım kimseye. Sen yokken veririz filan diyorlar. Hatta neden vermiyorsun ver diye ısrar ediyorlar.Siz tadım yaptırıyor musunuz bu kadar küçükken. Ben mi yanlış yapıyorum anlamadım.