Kızlar bebeğim 2 bucuk aylık ilk defa regl oldum ve meme reddi var 2 gündür azıcık emiyor bırakıyor emmek istemiyor ama huysuzlugu yok ağlamıyor çişi iyi ama doydu mu doymadı mı emin olamıyorum sanki sütümde de azalma var bu durumu yaşayan mutlaka vardır nasıl çözdünüz ? Regl bitince normale dönücek mi ? Deneyimli annelerden yardım bekliyorumm