leylaelisa merhaba geçmiş olsun. Atopik dermatit sabjr ister. Ve nemli olacak vucudu kesinlikle. Benim oglumun da süt yumurta aleejisi vardı. Test yaptirmadim ama belirtiler belliydi. Tum vucudu dökmüştü. Sampuan ve deterjan ne kullaniyorsunuz bilmiyorum ama ben bubchen kullanıyordum onu değiştirdim. Bioderma oneririm cok güzel kurutmuyor. Deterjan sabun tozu kullaniyordum organik aldim. Kortizonlu kremler vs günü kurtarir ama mecbur kalmadikca sla uygun görmüyoruk kullanmayi sadece aşırı döktüğü zaman cok kötü bolgelere uyguladim. Nemlendirmek cok cok onemli. Bioderma atoderm intensive baume kesinlikle öneriyorum. Ama oyle gunde bir iki degil gecene kadar en az 4-5 uyguladim. Hatta bi iki hafta kadar uygularken oncesinde suyla vucudunu nemlendirdim kurumadan kremledim. Suyu iyice tutuyor o şekilde. Diyetinize de devam edin en az bir ay. Nemlendirmeyi arttırın. Ve stres yapmayin. Stres deri hastalıklarınin en sevdiği şey ve sizden bebeğe gecer unutmayın.
Ben bu şekilde egzamayi kontrol altina aldim. Diyete uzun sure dikkat ettim. Gececek inanin ve sabredin.