Yanlış birşey tabi de ama hemen linclenmesin ek gıdaya geçebilmesi için belli başlı şeylerin gerçekleşmiş olması gerekir misal desteksiz oturması, kafasını dik tutabilmesi gibi destekli olturma bile 4.ayda başlanması gerek kemik yapılarından dolayı eline aldığı herşeyi ağzına götürebilir belki ama yemesi için midesi bile gelişmemiştir yine de en iyi bilgiyi doktorunuz bilir gelişimine bağlı olarak kendi başınıza karar vermemelisiniz hani iki üç kişi böyle yapmış bende yapıyım demek yanlış her bebeğin kendine özgü gelişimi var sonuçta